مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 00:052023-11-06اجتماعي

فارس من| چرا علاقه مندان به معلمی استخدام نمی شوند؟


تعدادی از جوانان علاقه مند به معلمی درخواست دارند که آموزش و پرورش به جای استفاده از روش های موقت مثل به کارگیری بازنشستگان و سربازمعلم، امکان استخدام برای جوانان را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ابتدای سال تحصیلی امسال وقتی برخی کلاس های درس بدون معلم ماند، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که این وزارتخانه با کمبود 202 هزار معلم مواجه بوده است.

علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش 14 مهر امسال اظهار کرد: امسال متلاطم ترین امواج حاکم بر نیروی انسانی را داشتیم و 202 هزار معلم کم داشتیم.

وی افزود: قرار بود امسال 83 هزار فرهنگی بازنشسته شوند که درخواست کردیم در صورت امکان بمانند که 30 هزار نفر ماندند و 53 هزار نفر بازنشسته شدند؛ همچنین از معلمان شاغل و بازنشسته درخواست اضافه تدریس کردیم و از دانشجومعلمان باسابقه خواستیم که کمک کنند.

  * روش های حل کمبود معلم در آموزش و پرورش آموزش و پرورش برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی خود به غیر از روش استخدام نیروی جدید، از حق تدریس معلمان شاغل و بازنشسته و سربازمعلم هم استفاده کرده است.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش نهم آبان امسال درباره چگونگی حل مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: 202 هزار معلم نیاز داشتیم که گفته بودیم 75 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا علاقه مندان به معلمی استخدام نمی شوند؟

فارس من| چرا علاقه مندان به معلمی استخدام نمی شوند؟